Wednesday, 13 June 2012

aku.dan SEMESTER BARU!

Assalamualaikum w.b.t

Fuhh semester baru dah start isnin lepas.. maka berlambakla keje semester ni.. KENAPE?? Sebabnye batch aku kene handle dinner fakulti.. kelas pack even kitchen and serving dah habis.. yang problemnye, tema x pilih lagi and tarikh also x ditetapkan jugak, 5 minggu lagi puasa ..  lepas puasa ade 3 minggu je utk lectures, lepas tu final..

Yang aku bengang nye, kerjasama antara AJK xde, sume nak buat kepale masing2, aku bukan nak komen ape2, cume yang aku sedihnye diorang nie rajin nak buat keje tapi buat keje blakang aku.. lepas tu bile penasihat ty, maka dgn SUKACITANYE aku ternganga je lah..

.. kene buat sesuatu nih!
..mode: #bengang #kuciwa #sedih #terabai #ternganga

bersambung...