Sunday, 19 June 2011

aku.dan CINTA JARAK JAUH

mmg betol lah bak kate kawan skolah aku dulu,si apik ni @ kasanova lah time skolah dulu
(sah2 aku kene balik ngan moto lagenda kesayangan die tu) , pasal cinta jarak jauh.. mmg byk kesabaran perlu ditanam dalam diri kite.. and 1 lagi kepercayaan tu kene la kuat.. tapi bagi orang yang lemah dalam bab2 cinta especeli tok diri aku sendiri lah kan.. nak tanamkan kepercayaan tu kene amik mase gak la..

cnie ade lah beberape tips tok di-share-kan ngan korang sume..

ekceli aku x pernah lagi sambut ulang tahun nie..mungkin x cukup lagi kot ulang tahun kami.. cewwaahhh..

For me as a student in Hotel Management, mmg agak susah skit nak cari mase coz everyday mmg ade je kene buat itu ini.. serving and kitchen class nie macam praktikal class, kalau skip 1 ari mmg BENGONG kepale hotak bile masuk next session.. aku harap die pun bz ngan keje die(hope so).. jgn dok bz ngan bende laen dah lah.. eh eh, silap masuk citer plak, aduyai..

xpe xpe, so kat cnie aku nak gtau mmg spiritual tu kene lah kuatkan skit x kire lah laki ke pompuan.. bile mental dah kuat, op kos lah fikiran kite akan pikir yang +ve je.. betol idak??..kalau salah ketok kepale aku k..

aku : siaran langsung ke ni??..
apik: yup..kenape tu??..
aku : nak buat ucapan untuk orang tersayang leh??
apik: X BLEH!!..
aku: aduyai..kemut tol!..

**pik jange maroh deh..gura jah nie..hehehehe

10 comments:

Fyqa said...

kan best klo rlationship aku gitu
"-.-

Izyan Masri said...

LAAH BUDAK HOTEL RUPANYA.U MANA ? :D

♥z@z@♥ said...

dik, akak dah lalaui sumer nie..mmg kene byk sabar dan sibukkan diri dgn study..so, kiter xde mse nk pk bende² yg nonsense padahl xde ape pun..biase la hati mmg salu nk kasik jiwa kiter kacau je..haha..

good luck dik..jgn lupe kami di MOF nie ye...=)

apik pehe said...

hahahah..apa pon tak boleh!!

Salam - LoVeLyCapRy said...

cinta jrak jauh mmg best...
aku mmg dh bse...
Smuanyer kne sbar,prcye,n nk kne ade rse hormat antara 1 sme len...

zoulmzmn said...

to fiqa: kan?...mmg best..rase macam dunia nie kite yang punye!

zoulmzmn said...

to izyan: uitm dungun..kamoo?

zoulmzmn said...

to kak zaza: betol2,adik stuju ngan akak...hehehe..

**adik pun rindu nak g MOF,nanti kem salam kat akak2 n abg2 kat sane..insyaallah ade mase adik g..

zoulmzmn said...

to apik: mmg sume pun x boleh!

zoulmzmn said...

to adhwa: hurm..betol2.